zondag 26 juni 2011

verjaardagskaarten

Voor de verandering heb ik een paar verjaardagskaarten gemaakt.
Dit komt van een knipvel van TBZ.
Ik vind deze egeltjes erg leuk. Ik heb hiervan 2 verschillende knipvellen gekocht.
Dus er komen nog een paar van deze kaarten.
De vorige keer had ik het erover dat ik 9 juli weer een markt heb, maar deze is verschoven naar 13 augustus.
Eigenlijk komt mij dat ook wel beter uit, aangezien ik eerst nog een weekje ga logeren bij mijn vriendin Yvonne.
Dus de komende week zul je me even moeten missen.
Voor iedereen een fijne week en tot gauw.
Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. hoi Hetty,
    via de Manolia stempel hyves kwam ik op je blog en heb me gelijk aangemeld als volger. je maakt echt prachtige kaartjes! kom je ook eens een kijkje bij mij nemen?
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen