zaterdag 22 oktober 2011

vagebond

 Hallo knutselvrienden,
Het heeft even geduurd, maar ik had geen tijd om een berichtje te plaatsen.
Toch heb ik veel gemaakt.
Deze kerstkaarten bijvoorbeeld.
De achtergrond gemaakt met een embossingmal, die ik door de cuttlebug heb gehaald.
De plaatjes van Marieke design.
Mijn cutllebug is aan vervanging toe, ik kan de stans mallen er slecht uitkrijgen.
Daarom heb ik afgelopen maandag gekeken bij een vagebond.
Het lijkt mij een geweldig apparaat.
Wie van jullie heeft daar ervaring mee en kan mij tips geven.

Groetjes en tot gauw,  Hetty

1 opmerking:

  1. Hoi
    je kaart is weer leuk Ik heb geen vagebond maar heb er wel info over opgezocht omdat ik een hele tijd last van mijn arm had doordat ik de cuttlebug veelste veel gebruikte maar dat is weer over gegaan geen idee of het echt van de cuttlebug was .Maar het lijkt me wel een super apraat alleen vind ik hem er langzaam doorheen gaan en als je zelf draaid gaat dat natuurlijk sneller .Ben benieuwd of je hem gaat kopen en hoe die bevalt ?
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen