zaterdag 25 februari 2012

opkikker 4

Hallo Allemaal,

Omdat ik heel veel opkikkerkaarten maak, ben ik natuurlijk ook steeds weer op zoek naar nieuwe kikkertjes.
Nu zag ik weer leuke kikker uitdrukvellen van voorbeeldkaarten.nl
Dus deze gekocht.
Ik ben niet zo van de uitdrukvellen, maar ja, leuke kikkertjes en lekker gemakkelijk dat uitdrukken.
Maar bij deze viel dat wel wat tegen want er bleven allemaal puntjes aanzitten. dus moet je toch nog knippen.
Misschien moet ik er de volgende keer een mesje bij gebruiken.
Wie weet hiervoor een oplossing?

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. hoi

    deze kikker is ook weer erg leuk .
    Ik heb niet echt tip voor je .ik had van die uitdruk vellen van sarah kay maar die heb ik ook bij geknipt .

    fijn weekend
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen