dinsdag 29 mei 2012

25 jaar getrouwd

Hallo allemaal,
Jullie zien vandaag wel een aantal kaarten, maar die zijn niet door mij gemaakt.

Vandaag zijn wij 25 jaar getrouwd.
En een tijdje geleden werd mijn man 50 jaar.
Hiervoor hebben we een aantal kaarten gekregen.
De bovenste, een hele uitgebreide van mijn vriendin Yvonne.

 En dit is de rest van de kaarten.
Allemaal bedankt voor de felicitaties.
Vandaag heb ik van mijn teamleider op het werk nog deze mooie bloemen gekregen.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag.

Knutselgroetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty
    Gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk .
    Jullie zijn lekker verwend .
    Prachtige kaarten heb je ook gehad .
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty,
    Van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk!
    Fijne dag!groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag is de dag en vrijdag het feest, van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen