zondag 18 november 2012

Gestempelde serie

 Hallo Allemaal,

Een tijdje terug had ik al een paar kaarten gestempeld met de stempels van het hert van different colors.
Nu zag ik op Anettes scrapblog ook een leuk idee.


Dus ben ik ook met dat idee aan de slag gegaan.
Zo heb ik weer een voorraadje kunnen maken.


Ik heb ook een een paar andere stempels gebruikt zoals het hertjestempel van kruidvat en het kerstblad van Action.

Het bruin/creme vlak in het midden heb ik gestempeld met een groot gum van de Hema.

Knutselgroetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Deze kaarten zijn ook weer mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kerstkaarten zijn ook weer plaatjes Hetty,mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty,
    wat een super mooie kaartjes zijn dit geworden zeg! Eens even kijken wat ik nog aan zulke stemples heb...
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen