zaterdag 1 december 2012

Make & take bij Art Journey

 
Hallo allemaal,
 
Vanmiddag ben ik tussen al mijn drukke werkzaamheden door, nog even voor de broodnodige ontspanning naar de Make & Take bij Art Journey in Sleen geweest.

 
Twee van de drie kaartjes heb ik gemaakt.
De bovenste is gemaakt met de drie nieuwste kleuren Distress inkt.
De onderste gestempeld met zwarte stazon en vintage foto distress inkt.
Het was weer gezellige middag en ik zag weer veel bekenden.
Over twee weken ga ik weer, samen met mijn vriendin Yvonne, die dan het weekend bij me logeert.
 
Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Prachtige creaties heb je weer gemaakt. Ik blijf dit een bijzondere vorm van stempelen vinden. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo,n middag er tussen uit Hetty, je hebt weer twee prachtige creaties gemaakt.
    gezellig als je het met je vriendin kan gaan doen over twee weken. Dat zal gezellig zijn.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen