vrijdag 12 april 2013

Iedere glimlach.......


Hallo allemaal,

Deze keer ben ik weer eens aan het spelen geweest met wat stempels en distress inkt.
Op de beurs in Zeist heb ik weer een aantal nieuwe stempels gekocht van different colours.
Ook het bijpassend boekje van Judith van Leverink.
Ik ben volgens een voorbeeld te werk gegaan en dit is het resultaat.
Ik heb de bloemen met wit embossing poeder bewerkt en alles beinkt met distress inkt tumbled glass en peeled paint.
De bruine tekst gestempeld met Memories dye inkt Artprint Brown, mijn favoriete bruine inkt.

Groetjes Hetty


4 opmerkingen:

  1. mooie kaart Hetty!
    herkenbare bloemetjes en blaadjes!
    schitterende kleuren!
    mooie tekst!
    Fijn weekend,
    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Hetty.
    Leuke stempel is dit, ik denk dat het bij mij ongeveer gelijk op gaat, haha.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is weer prachtig Hetty, je hebt er een héle leuke tekst bij.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hetty
    Prachtig gedaan weer met je stempels .
    En een erg leuke tekst ook .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen