zondag 28 juli 2013

Ronde easelkaart


Hallo allemaal,

Gisteren had ik even geen tijd om te knutselen.
Maar vandaag ben ik eens weer lekker aan de slag gegaan.
Dit is de eerste keer dat ik een easelkaart maak, en hij is wel goed gelukt.

Ik heb hiervoor stanzen gebruikt van Marianne Design  LR0112, Col 1318 ( de vlinder) en de CR 1204 voor de bloemvorm achter de tekst.


De vlinder en de stansvorm nog wat bijgekleurd met disttress inkt  Aged Mahogany.
Het rozenplaatje komt uit een 3d blok van Action.
Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge:  http://crealing.blogspot.nl/2013/07/challenge-juli.html.
De opdracht was geen vierkant.

Fijne zondag, groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Wauw Hetty wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen