zaterdag 17 augustus 2013

van Harte gefeliciteerd


Hallo allemaal,

Allereerst een hartelijk welkom als volger van mijn blog voor De hobby droom en Trijntje.
Fijn dat jullie mij gaan volgen.
Gisteravond heb ik deze kaart nog gemaakt, die moest dienen als voorbeeld voor het stansen en kleuren van de mallen. Dit liet ik vandaag op de markt zien.
Het was weer een erg gezellige en leuke dag.
Voor deze kaart heb ik een mal van Marianne Design gebruikt LR0279.
De hoekjes zijn gemaakt met mal LR0180
Het plaatje is van Marieke design.

Groetjes Hetty


2 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje weer Hetty, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt Hetty, dit is een prachtige mal, je hebt er weer een schitterende kaart van gemaakt.Fijn dat het een gezellige dag was, daar doe je het toch voor.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen