zaterdag 30 november 2013

Prettige kerstdagen.......


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik een paar dagen geleden al gemaakt.
Vandaag was ik weer druk met andere dingen, ik ben bijvoorbeeld  met Annette naar de Winterfair in Hoogeveen geweest om wat inspiratie op te doen voor de kerstmarkten waar ik sta.
Dat is aardig gelukt, want het was heel erg leuk opgezet en  er waren mooie dingen te koop.
Ook heb ik Judith die ik van haar blog Loods 83 ken, persoonlijk ontmoet. Erg leuk. 
Deze kaart is gemaakt met een knipvel van Yvonne Creations.
De groene achtergrond is gemaakt met een nestabilitie en daaronder zit een taart rondje.
Design papier gebruikt uit een blok van Action

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Hallo Hetty
    Dit is odk weer een prachtige kerstkaart, leuk met het de doily er achter.
    Super leuk voor je dat je een blogmaatje hebt ontmoet en leuke ideetjes op hebt gedaan.
    Lieve groetjes,corrie

    BeantwoordenVerwijderen