zondag 22 december 2013

Prettige feestdagen


Hallo allemaal,

De kerstdrukte is een beetje voorbij, nu lekker relaxt nog wat voor challenges knutselen.
Vorig jaar heb ik ook zo'n zelfde kaart gemaakt voor mijn vriendinnen.
Ik vond het zo'n leuke kaart dus ik heb hem nog een keer weer gemaakt, en deze keer om mee te doen met de challenge van;
http://artjourneydesign-team.blogspot.be/2013/12/challenge-40-kerst-winterchristmas.html
Als eerst heb ik het meisje met versamark gestempeld en met goud embossingpoeder bewerkt.
Gesponst met Distress Inkt Rusty Hinge.
De achtergrond eerst gesponst met distress inkt Scattered Straw en Rusty Hinge en daarna de krullen gestempeld met Peeled Paint en de sterretjes met Aged Mahogany.
De tekst ook gestempeld met Aged Mahogany.
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van 3 stempelsets van Art Journey namelijk; Noel, Christmas Seals en Sparkling Swirl.

Groetjes Hetty

5 opmerkingen:

  1. Ja ik was 1 van die vriendinnen vind hem nog steeds mooi
    Gr Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een prachtkaartje!! Ik kan me voorstellen dat je die nog eens wou maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met de krulletjes en sterren op de achtergrond. Heel leuke kaart! Fijn dat je meedoet met de Art Journey challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg mooie kaart Hetty. Mooie kleurencombi op de achtergrond, opvallend! Bedankt voor deze bijdrage aan de Art Journey challenge.
    Groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart!!! Ik vind de achtergrond heel mooi en warm van kleur.
    Gefeliciteerd met de eervolle vermelding.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen