dinsdag 13 mei 2014

Uiltje


Hallo allemaal.

Ik ben al een paar dagen ziek thuis, ik heb wondroos en door de medicijnen kwam ik gigantisch aan de diarree. Dus even rust.
Gelukkig gaat het nu iets beter. Ook met mijn voet die nog behoorlijk gehavend is.
De kuur duurt nog tot donderdag, dus het moet ook de goede kant op gaan.
Toch heb ik vandaag nog wat geknutseld en  dit uil doosje gemaakt.


Ik heb het patroon uit het blad Kadoosjes.
Nu nog bedenken wat ik erin kan doen om het te verkopen op de markt.
Wie heeft er een idee? Help mij even.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty, wat vervelend. Ik weet wat het is, wondroos. Mijn moeder kreeg elke 6 weken een aanval en was daar goed ziek van. Beterschap!
    Je uiltje is prachtig....Gewoon lekkere snoepjes in doen. Slaat altijd aan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wondroos is ook niet alles, beterschap hiermee. Je uilendoosje is prachtig geworden!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk , dat doosje van die uil!!
    O, wat vervelend dat je ziek bent!!
    Van harte beterschap!,
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen