dinsdag 30 september 2014

opkikkertje


Hallo allemaal,

Deze card in the box heb ik voor onze zieke collega gemaakt.
Ze ligt nu al in bed het gaat slecht met haar.
Dus bedacht ik dat ik iets moest maken wat ze naast haar bed kan zetten.


De kikkertjes heb ik gemaakt met de mal van Marianne Design COL1352
De takjes met mallen van Joy 6003/0027 en 6003/0037


De grote vlinder CR1205 van Marianne Design bovenaan geplakt.
de bloemetjes geponst.
het opkikker tekst label gemaakt met een stans van Craft Unlimited.
Design papier gebruikt van Action.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Wat een lief gebaar naar jullie collega. Het is echt een prachtige card in a box! Ik ben dol op de kikkertjes. Hopelijk kan ze er nog een beetje van genieten als ze zo in bed ligt en de grappige kikkertjes haar aankijken.

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw , dat is echt een opkikker !!
    leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen