zondag 1 februari 2015

Secred door card


Hallo allemaal,

Vandaag een speciale kaart gemaakt genaamd Secred Door.
Ik had soortgelijk model bij Stuifzand Allehande gezien.
Toen ik ging googlen kwam ik deze variant tegen.
Natuurlijk heb ik er mijn eigen idee voor gebruikt.


Eerst het model gevouwen.daarna met stempels van verschillende merken de bloemen gestempeld met versamark.
Daarna het model weer voorzichtig uit elkaar gehaald en het zwarte papier met wit  geembost en het witte papier met zwart glitter embossingpoeder bewerkt.
Waarna ik het weer in elkaar heb gezet.


Als je de kaart naar elkaar toe vouwt, komt "de geheime deur"tevoorschijn.


En zo ziet de achterkant eruit.
Het zier er ingewikkeld uit, maar ia vrij simpel en leuk om te doen.

Groetjes Hetty


3 opmerkingen:

  1. Wat prachtig Hetty, mooie stempels, ook de kleuren zwart/wit zijn héél mooi, het is een prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen