zaterdag 2 januari 2016

Oldtimer tractor


Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal heel veel geluk, liefde en gezondheid wensen en natuurlijk ook een heel creatief 2016.
Ik hoop dat we weer veel inspiratie op kunnen doen bij elkaar.
Voor deze kaart is dat zeker gelukt.
Deze kaart is bestemd voor een vriend van ons die 5 januari jarig is.
Hij heeft onlangs een Eicher tractor gekocht en daarom leek het me leuk om dat als item te nemen.
Ik heb het plaatje op internet gevonden, geprint en daarna uitgestanst en bewerkt met Distress Inkt Black Soot.
Het design papier is van de Industrial lijn van Studio Light.
De mal die ik gebruikt het is van Marianne Design LR0240.
De raders zijn gestanst met een stans van X-cut.

Groetjes Hetty

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en stijlvolle kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Hetty .Mooi plaatje van de tractor.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Hetty. Jij ook de beste wensen voor 2016 met weer veel creativiteit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart!!!
    Het zwart-wit, geeft een heel stoer effect.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hetty
    Mooi zo in het zwart/wit, een leuke stempel, een gave mannenkaart.
    Een mooi en creatief 2016.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen