donderdag 4 februari 2016

Paula bedankt


Hallo allemaal,

Het is een tijdje stil geweest op mijn blog en dat was niet zonder reden.
Na een ziekbed is mijn zusje op 28 januari overleden.
Daarna moest er van alles geregeld worden en had ik ook geen puf, zodoende was het een tijdje stil.
Maar gisteren moest ik toch aan de slag, want onze stagiaire nam vandaag afscheid, en daarvoor wilde ik nog wat maken.


Ik heb design papier gebruikt van Action.
De kantrand gemaakt met een pons van Picture Punch.
Ik  heb voor de voorkant een plaatje gebruikt van Marianne Design EWK 1239.
Verder heb ik stansen gebruikt van Marianne Design LR0383, COL1350 en Joy 6003/0023 en 6002/0390.


Voor de binnenkant het ik stansen gebruikt van Kreaxions (de bloem) en Joy 6003/0047 (blad).
De randen gemaakt met de stans van Marianne Design LR0395
De tekst heb ik getypt en daarna geprint en met de stans van Marianne Design CR1254 uitgestanst.
Het blijft leuk om te doen zo'n boekkaart.
Onze stagiaire was er heel blij mee, en daar gaat het om......

Groetjes Hetty

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty.
    Gecondoleerd met het verlies van je zusje.
    Wat een gemis zal het zijn.

    Ik vind het knap dat je toch al weer zo snel het kaarten maken weer oppakt.
    Hij ziet er prachtig uit, ik snap dat de stagiaire daar erg blij mee was.

    Ik wens je nog heel veel kracht en sterkte.

    Lieve groet Giny

    De vorige tekst was ik letters vergeten en stond het er erg raar, dus daarom heb ik die verwijderd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd Hetty met het verlies van je zus. Knap dat je zo'n geweldig mooie creatie hebt gemaakt. Het is echt heel mooi gemaakt met deze materialen.veel sterkte verder. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hetty, gecondoleerd met het verlies van je zusje. Ik wens je veel sterkte toe in deze moeilijke periode. Je creatie is schitterend. Wat een mooi aandenken. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gecondoleerd met het verlies van je zus. Ik snap dat je nog niet veel zin hebt om te knutselen dus des te knapper dat je voor de stagiaire zo'n mooie boekkaart hebt gemaakt.
    Heel veel sterkte voor de komende tijd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd Hetty met het verlies van je zusje en ik wens je heel veel sterkte.
    Mooi doosje voor de stagiaire.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd met het verlies van je zusje, Hetty.
    Een mooie boekkaart heb je gemaakt.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen