vrijdag 25 maart 2016

Tamara 37 jaar


Hallo allemaal,

Het heeft toch nog weer even geduurd voor jullie weer wat van mij zien
Tijdens mijn examen EHBO heb ik mijn knie verdraaid en nu heb ik pijn aan mijn knie.
Het werd zo erg dat ik 's avonds niet meer gewoon aan de keukentafel kon zitten knutselen.
En ik op een ligstoel in de kamer zat.
Dus ook niet ging knutselen.
Gisteren naar de dokter geweest en vandaag is mijn knie getaped.
Nu gaat het gelukkig iets beter, maar ik ben er nog wel ettelijke weken zoet mee.
Deze kaart heb ik ook voor mijn collega gemaakt.
Het plaatje heb ik van internet gehaald.
Gemat op zwart en daarna geplakt op het gele design papier van Action.
Stansen gebruikt van Marianne Design LR0406, COL1347 en COL1350.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Jeetje om tijdens je EHBO examen je knie te verdraaien, wat een pech. Ik hoop dat het tapen helpt en dat de pijn vlug wat minder wordt.
    Mooie symbolische kaart heb je voor Tamara gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wel weer pech Hetty, hopen maar dat je knie snel beter is.
    Je kaart is zolas altijd weer een plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen