vrijdag 24 juni 2016

Annemarijn geslaagd


Hallo Allemaal,

Deze kaart heb ik voor mijn collega Magda gemaakt.
Haar dochter Annemarijn deed examen voor zelfstandig werkend kok.
Deze kaart heb ik een tijdje geleden al gemaakt.
Annemarijn is nu geslaagd , dus kan ik nu de kaart wel plaatsen.
Het 3-d plaatje dat ik heb gebruikt is van LeSuh.
De tekst heb ik gestempeld met stempels van Marianne Design EC 0159 en nog wat letter stempels van een onbekend merk.


Het logo in het midden is haar eigen logo.
De pleisters moesten erop omdat ze zich nog wel eens snijd.
Verder heb ik stansen gebruikt van Marianne Design LR0362, CR1247 en CR1352 en van Joy 6002/0442.

Groetjes en een fijn weekend.
Hetty

2 opmerkingen:

  1. Hallo Hetty,
    Dat is weer een mooie kaart geworden dus jij bent ook geslaagd.
    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hetty,
    Dat is weer een mooie kaart geworden dus jij bent ook geslaagd.
    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen