zaterdag 16 juli 2016

Rijbewijs


Hallo allemaal,

Zoals jullie zien heb ik niet stil gezeten.
Ik ben mijn voorraden weer wat aan het aanvullen voor de komende markten.
Volgende week zaterdag sta ik  in Coevorden bij de Wolkoker in de kraam tijdens de beroemde Piekiesmarkt. Daarna sta ik op 27 juli in Balkbrug op Camping het Reestdal.
En tenslotte sta ik op 6 augustus bij de Oogstdag in Holthone.
Tijdens mijn vorige markt had ik al mijn rijbewijs kaarten verkocht.
Dus daarom nu weer een voorraadje gemaakt. 
De bovenste gemaakt met een plaatje van Le Suh en een stans van Marianne Design LR0111. De bloemetjes gestempeld en geponst. De tekst is van Joy 6410/0021


Deze kaart heb ik gemaakt met stansen van Marianne Design COL1314 en LR0330 en een rest stukje designpapier.
de tekst is van Differend Colors.



Deze weer met een plaatje van Le Suh. De achtergrond heb ik zelf gemaakt met stempels die ik in Nijkerk had gekocht op de stempelbeurs.
De tekst gemaakt met de letter stans van Nellie Snellen SD037.


Deze kaart heb ik gemaakt met een plaatje van een blokje van Action.
Het design papier komt ook uit dat blokje.verder een afvalstukje design papier gebruikt en stansen van Joy 6002/0402 om de rondjes te maken.

Groetjes Hetty


1 opmerking:

  1. Wat een leuke serie Hetty, mannenkaarten blijven lastig om te maken, het is jou weer super goed gelukt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen