maandag 29 augustus 2016

Bertus 69 jaar


Hallo allemaal,

Jullie zullen wel denken wat is het rustig op het blog van Hetty, nou ik doe wel van alles hoor, maar soms vergeet ik ook weer een foto te maken van hetgeen ik gemaakt heb en dan is het al op de post....... stom he?
Deze kaart heb ik gemaakt voor onze kameraad Bertus.
Hij houd heel erg van oude tractoren.
Elk jaar maak ik weer een kaart met een tractor voor hem.
Het is elke keer weer een uitdaging.
Maar het is weer gelukt, deze keer met een stempelafdrukje van Stampin" up die ik van Ellen had gekregen.
De stempel is niet meer te koop, alleen nog 2e hands, maar ik heb hem nog niet weten te bemachtigen.
Verder heb ik een embossingfolder gebruikt van Marianne Design DF 3407 en een stansje van X-cut.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten