zaterdag 3 september 2016

Yvonne 56 jaar


Hallo allemaal,

Vandaag is mijn vriendin Yvonne jarig.
Ik heb deze kaart voor haar gemaakt.
Het wilde eigenlijk niet zo goed lukken, maar uiteindelijk is het dit geworden.
Ik heb een foto van haar gebruikt samen met haar honden, waar ze heel veel tijd mee doorbrengt.
Het design papier is uit een blok van Action.
Verder heb ik stansen gebruikt van Joy 6002/0458, Marianne Design COL1347 en COL1350, Amy Design ADD10023 .
De bloemetjes heb ik gemaakt met de stempels en stansen van Action.
Yvonne een hele fijne verjaardag!

Groetjes Hetty 

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n gepersonaliseerde kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Hetty, schitterende bloemen, letters en cijfers, mooi geaccentueerd met de witte gellystift. Ik heb er heel wat van je gemist allemaal even prachtig. Sinds een half jaar heb ik ook face book en om zowel hier als daar te reageren gaat zoveel tijd inzitten dat ik er bijna niet meer aan toekom!! Fijne zondag nog!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Hetty .ik denk je vriendin hier blij mee zou zijn met zo persoonlijke kaart
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen