donderdag 6 oktober 2016

Kerstkaarten voor de kraam van Sjoerd


Hallo allemaal,

Deze kaarten hangen al even in de kraam van Sjoerd, ik was namelijk vergeten ze te plaatsen.
Ik ben al weer bezig met de volgende serie kaarten.
Deze week is er niet zoveel van gekomen, want ik was geveld door de griep.
Bij deze kaarten het ik plaatjes gebruikt van de Yvonne Creations lijn Holly Jolly Christmas.


Ook de stansen zie ik gebruikt heb zijn van Yvonne Creations.
Bij de bovenst heb ik YCD10067 en YCD10070 gebruikt en bij deze met de kerstman heb ik YCD10054 gebruikt



Bij deze de stansen  YCD10069 en YCD10068.



En ook bij deze kaart heb ik  YCD10068 gebruikt.
Ik had al weer een tijdje niets laten horen, daarom deze keer een extra lang bericht.
Afgelopen zondag ben ik nog samen met Annette naar de creatieve beurs in Hardenberg geweest.
Sommigen zijn misschien benieuwd wat ik zoal gekocht heb, dus hierbij de foto.


Ik ben direct zondagavond nog met een van de stansen die ik gekocht heb actief bezig geweest.
Het resultaat daarvan laat ik jullie morgen zien.
Bedankt voor het langskomen.

Groetjes Hetty



1 opmerking:

  1. Ze zijn erg leuk Hetty ! Wat een leuke spulletjes heb je gekocht !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen