zondag 12 maart 2017

Wim en Janneke 45 jaar getrouwd


Hallo allemaal,

Het is al weer een paar weken geleden dat ik wat geplaatst heb.
Maar dat komt omdat het nog steeds allemaal wat moeilijk gaat.
Ik ben een heel klein beetje aan de knutsel, maar heel kalm aan.
De energie ontbreekt mij nog steeds.
Nog steeds heel snel moe.
Deze kaart heb ik in december al in opdracht gemaakt, maar nog niet geplaatst.
Voor de achtergrond heb ik een embossingfolder gebruikt van Leanne Creatief 35.0683.
Verder heb ik de hartstansen gebruikt van Nellie Snellen MFD022.
De rozen zijn 3d stickers gekocht bij Zeeman.
De ringen stans is van Marianne Design LR0238.
Hopelijk sneller tot de volgende keer.

Groetjes Hetty


2 opmerkingen:

  1. Hallo Hetty, geef het opknappen de tijd, wij vrouwen willen altijd alles te snel, kalm aan doen hoor.
    Ik hoop dat de operatie mee is gevallen.
    Je kaart is weer een beauty, héél mooi met de harten en rozen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart in het wit en kraft en de rozen zijn een mooi detail (nooit geweten dat je die zo kant en klaar kan kopen). Doe rustig aan en herstel op het gemakje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen