donderdag 22 juni 2017

BE CHALLENGED


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer eens mee gedaan met de challenge van Be Challenged op Facebook.
Ik heb design papier en plaatjes gebruikt uit een blok van Craft Emotions 118040/0203.
Zo zijn de kleuren mooi op elkaar ingestemd.



Alleen de gieter met rozen is een apart 3d plaatje die ik al geknipt had liggen.
Voor het groen heb ik een stans gebruikt van Marianne Design LR0206.
De tekst is ook van Marianne Design CS0827.

Komende woensdag de 28ste wordt ik opgenomen in Zwolle voor een onderzoek en misschien een ingreep, dat ligt eraan wat ze vinden.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje, prachtig papier heb je gebruikt. Het plaatje met de gieter past er perfect bij.
    Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor volgende week.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig Hetty. Heel veel sterkte. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen