woensdag 26 juli 2017

Kaarten voor Sjoerd


Hallo allemaal,

Jullie zullen wel denken wat is er met Hetty, maar niks aan de hand hoor!
Ik was alleen heel druk met de markten, dus geen tijd om wat te plaatsen.
Vorige zaterdag de 22 ste had ik ook een markt in Coevorden. Iets minder verkocht, maar wel veel plezier gehad.
Ondertussen heb ik nog wel wat gedaan, onder andere kaarten gemaakt voor Sjoerd.
Deze keer met de nieuwe lijn van Precious Marieke ;The nature of Christmas.
Het design papier bij al deze kaarten is PMPP10015.
Het plaatje van de bovenste kaart komt uit knipvel CD10903.
Ik heb de stans PM10097 gebruikt. 


Bij deze kaart is het plaatje uit knipvel CD10905 en ik heb stans PM10102 gebruikt


Bij deze kaart is het plaatje uit knipvel CD10906 en de stans PM10099 en een overblijfsel uit PM10097.


Bj deze kaart is het plaatje uit knipvel CD10904 en de stans PM10098 en PM10103


Bij deze laatste kaart de stans PM10100 gebruik.

Volgende week zaterdag 5 augustus sta ik met een kraam bij de oogstdag bij De Gansehoeve in Holthone. Dus nu weer druk aan de slag met onder andere tractor kaarten.


Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten