woensdag 30 augustus 2017

Eindelijk met pensioen


Hallo allemaal,

Ik doe wel van alles hoor, maar vergeet steeds te plaatsen of op de foto te zetten en dan is het al weer verkocht of opgestuurd. Ik heb het ook steeds erg druk met van alles en nog wat........
Maar nu toch even de tijd genomen om wat te plaatsen.
Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt.
Het design papier dat ik gebruikt heb is van Yvonne Creations CDPP10006.
De plaatjes van de motoren zijn uit hele oude knipvellen, merkloos.
De stansen die ik gebruikt zijn van Leanne Creatief 45.9593.
De teksten zijn van Craft Unlimited en Yvonne Creations YCCS10009.
De klant was weer erg tevreden, en daar gaat het tenslotte om.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Mooie kaart, die man gaat na z'n pensioen vast veel motorrijden en lekker knutselen. Mooi dp heb je gebruikt en het gereedschap is gaaf.
    lieve groetjes Angleique

    BeantwoordenVerwijderen