woensdag 22 november 2017

Snelle Kerstkaarten


Hallo allemaal,

Deze keer een aantal kerstkaarten die ik heb gemaakt uit een boek dat ik op de beurs in Hardenberg had gekocht.


Om toch nog een aantal snel klaar te hebben is zo'n boek heel handig


Nu is het probleem dat ik niet meer weet hoe het heet.


Maar goed. de volgende keer kom ik met een duidelijker bericht.
Nu snel weer verder, want de Winterfair van Aleida Kramer waar ik elk jaar sta met een kraam is al weer over een paar weken. Namelijk 9 december, en ik heb nog veel te doen.

Knutselgroetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig Hetty!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ตารางบอล

    BeantwoordenVerwijderen