donderdag 4 januari 2018

Opdracht kaarten voor een collega






Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal het allerbeste wensen voor 2018 en vooral veel knutsel- en kijk plezier.
In december heb ik ook nog een paar kaarten gemaakt voor mijn collega.
Deze bovenste is voor haar schoonvader die 81 jaar werd.
Deze man is liefhebber van motoren, vandaar de motor. Dat is een plaatje van Hobbyvoordelig.nl.
De stansen die ik gebruikt heb zijn; Marianne Design COL1350; Joy Crafts 6002/0288; X-cut.



Deze kaart was bestemd voor de vriendin van haar dochter.
Ik heb hiervoor de letters (470.990.010)en cijfers (470.990.040) van Dutch DooBaDoo weer gebruikt.
Eerst om getekend op wit papier en daarna met het design papier van Action.
Verder heb ik stansen gebruikt van Joy Crafts gebruikt 6002/0799 en van leanne Creatief 45.9586.

Groetjes Hetty


1 opmerking:

  1. wat een prachtige kaarten maakte je voor je collega Hetty ! Die kaart met de cijfers en letters is best een werkje zeg ! Maar wel erg mooi geworden ! En de mannenkaart is erg stoer met het mooie plaatje van de motor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen