zaterdag 7 april 2018

Yvon's Art Factory


Hallo allemaal,

Deze kaarten heb ik voor Sjoerd gemaakt en hangen al weer een tijdje in zijn kraam.
Het plaatje van deze kaart is van een knipvel van Yvon's Art Factory CD11066.
Verder kan ik er weinig van zeggen, het plaatje is zo groot dat de kaart al gevuld is.
Er had nog een tekst op gekund, maar dat kan altijd nog.



Dit plaatje is uit dezelfde serie. CD11065.



Deze kaart is gemaakt met een plaatje uit knipvel CD11048 van Jeanines Art Vintage Flowers.
Het dots patroon staat in de hobbyJournaal krant.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty,
    wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt ! Ik ga het hele weekend naar Art Specially, heb je zin om elkaar even ergens te ontmoeten ?
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty
    Ik begrijp uit de tekst onder je kaart dat je de plaatjes te groot vind. Kijk anders even op Facebook yvons art factory daar zie je heel veel voorbeeldkaarten en wat je zoal kunt doen met de plaatjes. Vriendelijke groet van mij
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen