vrijdag 18 mei 2018

Atelier 't Koekendiefie 10 jaar


Hallo Allemaal,

Het Atelier 't Koekendiefie van mijn vriendin Rianne bestond op 1 april j.l. 10 jaar.
Ik heb toen voor haar deze kaart gemaakt.
Ze is van de rood met witte stippen, de lieveheersbeestjes en de muizen.
Dat heb ik in deze kaart gecombineerd.
De stansen die ik gebruikt heb zijn van Marianne design COL1412 , COL1350 , COL1437  en COL1438 en van Joy Crafts 6002/0137.


Het design papier met de lieverheersbeestjes heb ik ooit eens gekocht bij Aldi.
De bloemetjes geponst met de Olba tang.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van http://mariannedesign.blogspot.nl/2018/05/challenge-202.html

Knutselgroetjes Hetty

6 opmerkingen:

  1. Wat een super kleurrijke en knappe kaart
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is duidelijk feest bij de muizen!
    Heel leuk gedaan.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie pocketkaart Hetty! Prachtig gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt feest op je leuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DTMDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een cadeau om uit te pakken...hihih erg leuk.
    Leuk dat je mee doet aan de challenge pocketkaart.
    Groetjes van Judith
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kadootjeskaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen