dinsdag 20 november 2018

Precious Marieke Winter flowers


Hallo allemaal,

Deze serie kaarten heb ik al een tijdje geleden gemaakt voor de kraam van Sjoerd.
De kaarten zijn allemaal gemaakt met de producten van Precious Marieke Winterflowers.
Ik heb voor alle kaarten designpapier gebruikt uit het bijpassende blokje PMPP10021.
Bij de kaart  hierboven heb ik het plaatje gebruikt ui knipvel CD11188. 
De stans die ik gebruikt heb is PM10141.



Hier heb ik het plaatje gebruikt uit knipvel CD11190.
De stans die ik gebruikt heb is PM10138.


Het plaatje dat ik hier gebruikt heb is uit knipvel CD11191
De stans die ik gebruikt heb is PM10139.


Hier heb ik een plaatje ui knipvel CD11189 gebruikt.
En de stansen PM10142 en PM10144 gebruikt.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie serie....
    Mooi door zijn eenvoud.....daar houd ik wel van.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker eenvoudig, geen poespas.
    Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen