woensdag 30 januari 2019

Abraham 50 jaar


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt omdat ik mee wilde doen aan de challenge http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2019/01/de-1e-challenge-van-het-jaar.html
Je moet iets maken dat met de letter A begint. 
Ik bedacht dat ik daarmee een Abraham kaart kon maken.
Het knipvel dat ik gebruikt heb is van Studio Light.PYR SL261. Dit was bedoeld om een pyramide kaart mee te maken, maar ik heb alleen het grootste plaatje gebruikt.
Het design papier is van Craft Sensations "vintage Vibes".
Tenslotte heb ik nog een stans gebruikt van Joy Crafts 6002/0442.

Knutselgroetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk en vrolijk kaartje voor een Abraham!
    Bedankt voor je deelname aan onze 'Iets met een A'-challenge.
    grtz Colien {Knutsels en Kadootjes}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is prachtig en heel feestelijk!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen