zaterdag 24 augustus 2019

Weekend Met Yvonne


Hallo Allemaal,

Het is inmiddels al weer even geleden dat mijn vriendin Yvonne bij mij was te logeren.
Toen hebben we ook weer heerlijk geknutseld.
De bovenste kaart hebben we gemaakt met een mal van DDBD
Designpapier gebruikt van Craft Sensations.
Het plaatje is van Marianne design MB0164
Verder heb ik stansen gebruikt van Marianne Design LR0587 en LR0157, van Joy Crafts 6003/0033 en van Nellie Snellen MFD005.


Bij deze kaart heb ik de DDBD mal 470.713.724 gebruikt.
Het papier is van Noor Design net als de gnooms.




Deze kaart is gemaakt met producten van Marianne Design; knipvel IT585.
en stans CR1279.


Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaarten Hebben jullie gemaakt. Ik vond ze alle drie even mooi. Gezellig zo samen knutselen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen