dinsdag 5 november 2019

World of Craft; kaarten voor de kraam van Sjoerd


Hallo Allemaal,

Ik ben al een tijdje ziek , daardoor ben ik ook wat achtergelopen met het plaatsen van de kaarten die ik gemaakt heb.
Deze kaarten heb ik ongeveer een maand geleden al gemaakt voor de kraam van Sjoerd.
Ik heb het gemaakt met de plaatjes en de opleg rondjes van het merk World of Craft.
Natuurlijk veel voor kerst. Ook de bloemen bij deze bovenste kaart kun je uitknippen en er bijplakken voor een mooi geheel. Voor diegene die niet kan of wil knippen zijn er ook veel uitdruk vellen.
Zo kun je snel en simpel hele mooie kerstkaarten maken.
Maar er zijn ook andere plaatjes met bloemen en geboorte.
Zie hieronder al de voorbeelden



Deze cirkel heb ik iets met inkt bewerkt.









Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten