vrijdag 28 februari 2020

Maikel 28 jaar


Hallo allemaal,

Vandaag is onze oudste zoon jarig, al weer 28 jaar, waar blijft de tijd....
Ik heb deze kaart voor hem gemaakt.
De achtergrond heb ik gemaakt met een embossing stencil van Joy Crafts, en heb ik gepoetst met Distress Inkt Squeezed Lemonade. Later ben ik er nog iets overheen gegaan met Vintage Foto, omdat ik het geel te fel vond.
Verder heb ik de achtergrond gestempeld met stempeltjes van Leane Creatief 55.5695.
De flesjes bier en de glazen heb ik gemaakt met een stans van Leane Creatief 45.5602
De tekst gemaakt met stansen van Marianne Design CR1281 en COL1418.

Groetjes Hetty

5 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart. gefeliciteerd met je zoon.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je zoon.
    Mooie kaart heb je voor hem gemaakt.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoere kaart heb je voor je zoon gemaakt Hetty. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Maikel! Nog vele jaren!
    Groetjes je collega's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Maikel! Nog vele jaren!
    Groetjes je collega's

    BeantwoordenVerwijderen