zaterdag 7 maart 2020

Geboren Chàvez


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor onze collega die bevallen is van een zoon Chàvez.
Deze kaart stuurden we met alle collega's.
Ze heeft hem gisteren ontvangen, dus nu kan ik hem posten.
Ik heb design papier gebruikt van Marianne Design, uit een oud blok, maar ik weer het nummer niet, want het zijn nog een paar overgebleven velletjes.
Op het bovenste design papier heb ik de tekst"slaap kindje slaap", "special delivered baby" en "kiekeboe"gestempeld met de set EC0308.
De stansen van Marianne Design die ik gebruikt heb zijn COL1314 (achtergrond), COL1313 (konijntje), LR0308 (treintje)en LR0217 (veiligheidsspeld).
Verder heb ik nog een stans gebruikt van Joy Crafts 6002/0799.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge; 

Groetjes Hetty

7 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart! Ik vind het altijd leuk om het persoonlijk te maken met de naam van de kleine er op!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superlief babykaartje Hetty,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie kaartje mooie naam.
    Leuk dat je mee doet met onze baby/kinder challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg leuke kaart Hetty!! Heel mooi gedaan met de blauw en witte kleurtjes!
    Leuk dat je meedoet met onze blog.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Hetty!Ook de kleuren zijn prachtig!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk kaartje Hetty. Prachtige combinatie van kleuren.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Hetty!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen