vrijdag 22 mei 2020

Tiemo 9 jaar


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik weer in opdracht gemaakt.
Hij is bestemd voor Tiemo die gisteren jarig was.
Hij houdt van voetbal en speelt het spel Brawl Stars.
Dit heb ik samen op de kaart verwerkt.
De grasmat design papier is merkloos,het stukje blauw had ik nog in mijn restjes bak liggen.
Het stempeltje dat ik gebruikt heb is van Marianne Design HM9471.
Ik heb oranje in de kaart verwerkt omdat het shirtje oranje moest zijn en het broekje wit.
De naam en leeftijd heb ik gemaakt met stansen van Marianne Design COL1350 en COL1418.
Het is zo wel een vrolijke kaart geworden.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt voor Tiemo.
    Heel persoonlijk met z’n naam en leeftijd én dan ook z’n hobby’s nog.
    Hij zal vast blij van zo’n prachtig kaartje.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tiemo vond het een supermooie kaart! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen