donderdag 26 november 2020

Tahir en Aylin 4 jaar samen


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt.
Tahir en Aylin zijn 4 jaar samen.
Een mooie romantische kaart is het geworden.
Hiervoor heb ik gewoon wit kaart karton gebruikt. In plaats van dubbelvouwen heb ik de zijflappen naar binnen gevouwen.
Deze zijkanten gestanst en geƫmbost met een mal van Marianne Design LR0344. Ik heb nog meer stansen gebruikt van Marianne Design, dat zijn LR0241(tag waar de namen op staan), LR0159 (hartjes voorkant)


Aan de binnenkant heb ik wit kaart karton bestempeld met Distress inkt Antiek Linnen met het stempel van Joy Crafts 6410/0301 en daarna met transparant embossing poeder bewerkt voor een glinsterend effect.
Op de binnenkant de stansen gebruikt Marianne Design CR1225 (hart) en 115663/163 van Craft Emotions ( letters).
Een paar pareltjes maken de kaart af.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten