woensdag 19 januari 2022

condoleance kaarten


Hallo allemaal,

Deze keer een aantal condoleance kaarten.
Ik was er weer een paar nodig en had er ook vraag naar, dus heb meteen maar weer een voorraadje gemaakt.
Deze kaart heb ik gestempeld met een stempeltakje van Precious Marieke PMCS10016.
Ik heb gestempeld op grijs/bruin karton, met versafine vintage sepia en met versamark en geëmbost met clear embossingpoeder.
Daarna gekleurd met vintage foto Distress inkt, en wat gespetterd.
Gemat op zwart karton
De tekst is van Craft Emotions 130501/1342.


Bij deze kaart dezelfde techniek gebruikt, alleen geëmbost met wit embosing poeder.
De stempel is van Joy Crafts 6410/0051.
De tekst is ook van Craft Emotions 130501/1342.


Bij deze kaart ook dezelfde techniek gebruikt.
Deze keer is het takje een stempel van S.E.I.Moravia.
De tekst stempel is van Marianne Design CS1041.


Bij deze kaart heb ik de bloem gestempeld van Stampin' Up; Good morning magnolia.
Gestempeld met Versafine Clair; morning mist, en gemat op glimmend grijs karton.
De tekst is  ook van Marianne Design CS1041.


Bij deze kaart heb ik design papier gebruikt van Craft Sensations
Ik heb het blad gemaakt met een stans van Joy Crafts; 6002/0956.
De tekst is van Marianne Design CS0968.


Deze kaart heb ik gemaakt met design papier van Craft Sensations.
Het plaatjes is van Marianne Design EWK1256.
De bloementoef gemaakt met stansen van Marianne Design
De tekst is van Joy Crafts 6410/0498.


Bij deze kaart heb ik design papier gebruikt van Craft Sensations,
Het blad is een stans van Marianne Design
De tekst is van Nellie Snellen SENCO18


Bij deze kaart ook weer de bloem gestempeld van Stampin' Up; Good morning magnolia.
Deze keer met inkt van Memories;  Artprint Brown, op creme kleurig karton en op donkerbruin gemat.
De tekst is van Marianne Design CS1041.
Ik heb weer een voorraadje aangelegd, en soms zijn ze ook zo weer verkocht of zelf gebruikt.
Ik hoop er eerst geen nodig te hebben.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten