donderdag 3 februari 2022

Aylin jarig


Hallo allemaal,
Daar ben ik even weer met een berichtje.
Er was zelfs al iemand die zich afvroeg of ik ziek was of zo.
Ik ben inderdaad niet helemaal op mijn best, want ik heb vorige week mijn ondergebit laten trekken, en dat heeft natuurlijk wel een impact,
Maar het gaat gelukkig al weer de goede kant op.
Deze  harten slinger heb ik gemaakt voor mijn collega vriendin Aylin, die zondag jarig was.
Hier het grootste hart bovenaan.


Dit is hart nummer twee.
Ze houdt heel erg van deze kleuren blauw.


Hier de twee onder elkaar.


Hier de bovenste 3 onder elkaar


En hier de onderste vier onder elkaar.


Natuurlijk moest er ook nog een kaart bij.
Ook in de blauwe kleuren.


Het plaatje heb ik op internet gevonden.
Voor het model kaart heb ik de stans van Studio Light SL-ES-CD014 gebruikt.
Het design papier is van Craft Sensations.
Verder heb ik stansen gebruikt van Marianne Design CR1560 van harte.
En van Joy Crafts 6002/1173 leeftijd
En van Craft Emotions 115633/0163.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Wat een leuke creatie mwt de harten.en de kaart is supermooi. Mooi is deze blauwe kleur. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen