woensdag 20 juli 2022

Sterkte in deze moeilijke tijd


Hallo allemaal, 
Deze kaart is weer voor de voorraad.
Ik heb deze kaart gemaakt om mee te kunnen doen aan de liftchallenge; http://liftchallenge.blogspot.com/2022/06/liftchallenge-171.html
De opdracht is; maak een kader met inkten en daarop stempels, daarop een witte afbeelding.
Zie hieronder de liftkaarten.



Mijn kaart is een condoleance kaart geworden met 2 witte afbeeldingen.
Ik heb Distress Inkt Shabby Shutters en Tumble Glass gebruikt.
Daarbij heb ik stempels gebruikt van Studio Light STAMPMB11.
De vlinders zijn van Craft Sensations.
De teksten die ik gebruikt heb zijn van Joy Crafts 6410/0012 en 6410/0467.
Het was leuk om een keer op deze manier te werken.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Mooi rustig kaartje met een subtiele achtergrond en prachtige vlindertjes! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Hetty, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lift. Net wat Marjan zegt, rustige uitstraling, maar dat past heel goed bij zo'n sterkte kaartje. Mooi gedaan en super bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Hetty! Een hele stijlvolle condoleance kaart. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen