woensdag 30 november 2022

Kerst hert


Hallo allemaal.

Deze kaarten heb ik gedeeltelijk in opdracht gemaakt en gedeeltelijk voor de eigen voorraad.
Ik ben eens een keer weer met inkt en stempels bezig geweest. heel leuk om te doen.
Ik heb eerst een cirkel gesponst met distress inkt Peeled Paint en Barn Door.
Daarin het hert gestempeld.
Rond de rand takjes gestempeld.
De sterren apart gestempeld,  uitgeknipt en opgeplakt.
De stempels die ik gebruikt heb zijn van Different Colors.
De tekst  van deze kaart is van Wibra.


De tekst die ik hier gebruikt heb is van Different Colors.


De tekst die ik hier gebruikt heb is van Nellie Snellen DICS009.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van https://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2022/11/oh-oh-deer-bij-knutsels-en-kadootjes.html.
Er moet een hert op de kaart staan.
Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. prachtige kaartjes heb je gemaakt, dat hert heb ik inderdaad ook nog liggen, was ik even vergeten. Het blijft een prachtige stempel. zo heb je weer een paar kaartjes klaar. Mooie achtergrond ook. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen