zaterdag 10 december 2022

snoep huisje


Hallo allemaal,

Vandaag stond ik met een kraam in Aleida Kramer in Coevorden op de kerstmarkt.
Ik heb onder andere deze leuke huisjes met bonbons erin verkocht.
Dit heb ik gemaakt met een stans van Ali Express.
De kerstbloem is van Joy Crafts 6002/1048 en de tekst op de label is van Precious marieke PMCS10020.
Met dit leuke huisje doe ik mee aan de challenge van https://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2022/12/kic-start-uitdaging-174-alles-mag.html.
Alles mag behalve een kaart.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke creatie! Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er superleuk uit. Ik denk dat je er veel van verkocht heb! Groetjes, Karen

    BeantwoordenVerwijderen