zaterdag 4 februari 2023

workshop kaart


Hallo allemaal,

Met deze kaart geef ik een workshop.
Ik heb design papier gebruikt van Studio Light; DESIGNBLOKKV01 en DESIGNBLOK15.
Het patroon heb ik gevonden bij Hobbyshop Veldmaat.
Ik heb daar wel weer mijn eigen invulling aan gegeven.
De vlinder en gefeliciteerd zijn al wat oudere stansen van Marianne Design; LR0115 en CR1319.
Gefeliciteerd gekleurd met Distress Inkt Victorian Velvet.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge: https://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2023/01/kleurenchallenge-rood-roze-oranje.html

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, met de prachtige vlinder. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig!
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt voor onze kleuren challenge bij K&K.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen