maandag 20 mei 2024

Hartelijk gefeliciteerd


Hallo allemaal,

Ik heb het kaarten maken weer wat opgepakt.
Na het ziek zijn en mijn blessures heb ik nu wel weer wat energie en inspiratie.
Ik heb onlangs de snijmal LR0852 van Marianne Design gekocht en wilde daar een kaart mee maken.
Nu heb ik alleen het binnenste deel gebruikt.
Het design papier dat ik gebruikt heb is van Craft Sensations uit verschillende blokjes.
Het plaatje komt uit knipvel MB0198 van Marianne Design.
De tekst is al een oudje van Marianne Design die ik nog steeds regelmatig gebruik CS0841.
De vlinders heb ik geponst.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge: https://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/2024/05/cheerful-sketches-132-tweede-reminder.html.
Daar moet gewerkt worden volgens deze sketch.
En ik doe mee met de challenge: https://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2024/05/kleuren-reminder.html.
Daar moeten deze kleuren gebruikt worden.

Ik heb dit allemaal in deze kaart verwerkt.

Groetjes Hetty

5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje en die stans is een echte blikvanger.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie verjaardagskaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje.
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer wat energie hebt, Hetty!
    Mooie kaart in 'onze' vrolijke kleuren heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen