maandag 26 augustus 2024

Bertus 77 jaar


Hallo Allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor onze vriend Bertus, die zaterdag 77 jaar is geworden.
Meestal maak ik voor hem een kaart met een oude tractor, maar deze keer heb ik eens wat anders gedaan.
Hij houdt ganzen en ik vond op Facebook een foto van zijn ganzen, die er door zijn dochter was opgezet.
Een mooie foto om te gebruiken op de kaart.
Voor de vorm van de kaart heb ik StencilSL99 van Studio Light gebruikt.
De gans op het voorste klepje is een snijmal van Marianne Design: LR0410.


Aan de binnenkant heb ik zijn naam en leeftijd geplakt. Deze zijn gemaakt met een stans van Craft Emotions 115633/0163 de naam, en van Joy Crafts 6002/1173 de leeftijd.

Jammer genoeg heeft hij de kaart niet ontvangen..........zo jammer dat er post kwijtraakt bij Postnl.
Wie weet komt ie nog boven water, maar ik heb er geen vertrouwen in.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten