vrijdag 27 september 2024

geboorte zoon


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik ook in opdracht gemaakt.
Voor de geboorte van een zoon.
Dit model; de triangle corner popup card is heel leuk om te maken.
Het ziet er moeilijk uit, maar dat valt reuze mee.
Het kost alleen veel papier, en daardoor een dure kaart qua verzending.
In dit geval werd de kaart gegeven samen met het tien dagen pakket.
Ik heb design papier gebruikt van Marianne design PB7058.
Ik heb ook een aantal stansen gebruikt van Marianne Design LR0218 kinderwagen, COL1421 fopspeen, rammelaar en flesje.
De geschulpte rand is een stans van Action.
De rompertjes heb ik gemaakt met een stempel van Marianne Design EC0107.
De tekst is van Joy Crafts 6002/0444.
De sterretjes bovenaan heb ik gestempeld met distress inkt.
Een paar pareltjes maken de kaart af.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Een prachtige babykaart in een mooi model Hetty. Superleuk gedecoreerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen