Hallo allemaal,
Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt,
Het is bestemd voor de ouders van Gábor die op 30 april is geboren.
Door allerlei omstandigheden had de opdrachtgeefster de geboortekaart pas laat ontvangen.
De kaart is gemaakt met snijmal van Carlijn Design CDSN-0149.
Het design papier en het plaatje komen uit een blokje ven Yvonne Creations YCPP10037.
De naam is gemaakt met snijmal COL1397 van Marianne Design.
De geboorte datum is gemaakt met stickertjes.
Groetjes Hetty
Geen opmerkingen:
Een reactie posten