Hallo allemaal,
Met deze kaart doe ik mee met https://52weekstochristmas.blogspot.com/2026/06/kerstkaar-tweek-26.html.
De achtergrond heb ik gemaakt met snijmallen van Amy Design ADD10306.
Het plaatje is ook van Amy Design CD12044.
De tekst is van Studio Light STAMPWM119.
Groetjes Hetty
Mooie snijmallen, ze maken de kaart samen met het mooie plaatje!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank
Superleuke kerstkaart Hetty, vind het plaatje ook zo lief!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Suzan
DT52WTC
Creaties Suzan op FB
Prachtige kaart, Hetty. Het lukte me niet om via je link op 52WTC bij je blog te komen, maar via een omweggetje toch.
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je weer meedoet, ook al vallen de mussen van het dak.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Heel mooi met deze hermelijn !
BeantwoordenVerwijderengroeten Ineke
DT 52 WTC