Posts tonen met het label Geslaagd. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Geslaagd. Alle posts tonen

zaterdag 12 juli 2025

Laura geslaagd


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt.
Het is bestemd voor Laura die geslaagd is voor haar verpleegkundige diploma.
Ik heb design papier gebruikt van Marianne Design PK9177.
De stempel van de verpleegster is ook van Marianne Design HT1661.
De rest heb ik ook gemaakt met snijmallen van Marianne Design CR1560 van harte, CR1546 hartslag, LR0363 stethoscoop en DF3454 naam en geslaagd.

Groetjes Hetty

vrijdag 13 juni 2025

Lieke geslaagd


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt.
Het is bestemd voor Lieke die geslaagd is.
Ik heb design papier gebruikt van Wild Rose Studio Annabelle PP025.
De foto kreeg ik van de opdrachtgeefster.
De letters van de naam en geslaagd heb ik gemaakt met snijmallen van Ali Express.
De bloem gemaakt met een snijmal van Kreaxions.
De bladeren gemaakt met snijmallen van Marianne Design LR0545 en LR0547.
De tekst gefeliciteerd is van Art Journey; seals.
Het binnenste hart gemaakt met het tealabel van Different Colors.

Groetjes Hetty

vrijdag 31 mei 2024

Geslaagd


Hallo allemaal,

De examens zijn al weer van start gegaan en over een paar weken worden de diploma's weer uitgereikt, dus tijd om weer een geslaagd kaart te maken.
Dit patroon, gevouwen uit 1 stuk papier, heb ik op facebook gevonden bij Craft Emotions.
De letters heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design CR1281.
En de uil heb ik gemaakt met een post van Stamp'in Up.
Het kwastje gemaakt met borduurzijde.

Groetjes Hetty

maandag 29 mei 2023

Geslaagd


Hallo allemaal,

De tijd van de examens zijn voorbij, en nu wachten op de uitslag.
Hoe leuk is het om een kaart te krijgen met een bijpassend doosje met inhoud.
Dus dit heb ik gemaakt.
Ik heb design papier gebruikt van Max Bringmann en Craft Sensations.


De doosjes gemaakt met een stans van Marianne Design CR1386.
Bij de vorm van de uil heb ik de stans COL1302 gebruikt.
Het uiltje op de kaart is van Stampin'up, gemaakt met de owl builder pons.
De geslaagd muts is een stans van Marianne Design COL1475.
De geschulpte cirkel is gemaakt met een Nestabilities en de geschulpte rand is een pons van Fiscars.

Deze setjes zijn te koop in de winkel bij Atelier Koekendiefie.

Groetjes Hetty

woensdag 19 mei 2021

Hoera Geslaagd


Hallo allemaal,

Nu de examens weer begonnen zijn ben ik maar weer begonnen met het maken van een geslaagd kaartje.
Soortgelijk modelletje zag ik voorbij komen op Pinterest, en vond het erg mooi.
Dus heb ik ook zoiets gemaakt.
De ondergrond  is donkerblauw cardstock, met een paar gele banen erover.
De afstudeer muts is gemaakt met een stans van Ali Express.
De tekst gemaakt met een stempel van Nellie Snellen DTCS018.

Groetjes Hetty

vrijdag 19 juni 2020

geslaagd


Hallo allemaal,

Even weer een kaart voor de voorraad gemaakt,
Een geslaagd kaart deze keer.
Want er zijn er weer wat van verkocht.
Het plaatje is een oudje van "Step by step". 
Het design papier is van Craft Sensations.
De letters gebruikt van Marianne design CR1281, en de tekst ook van Marianne Design CS0933.

Groetjes Hetty

vrijdag 12 juli 2019

hoera Geslaagd


Hallo Allemaal, 
Ik heb het heel druk gehad de afgelopen tijd en ben wat achter met het plaatsen van kaarten.
Dus nu even weer een inhaalslag doen.
Ik heb laatst ook nog een paar kaarten gemaakt voor de geslaagden.
Dit heb ik gedaan door stukjes washi tape te scheuren en op wit papier te plakken.
Die weer te matten op een andere kleur en dan op wit,



Ik heb stansen gebruikt van Nellie Snellen SD037 van Joy Crafts 6002/0442.
Zoals je ziet zijn het een jongens en een meisjes kaart geworden.

Groetjes Hetty


zondag 5 augustus 2018

Esther geslaagd


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn collega, haar dochter is geslaagd voor de studie gezondheidswetenschappen aan de universiteit van Maastricht.
Daar moest ik dus een kaart voor maken.
Toch weer een moeilijke opdracht.
Gelukkig is eer ook nog zoiets als internet, waar je een plaatje kunt zoeken.
Ik heb een foto van de universiteit gebruikt en een foto van een donorregistratie.
Dat was namelijk haar afstudeer opdracht.
Al met al is het me toch weer gelukt om een leuke kaart te maken.
Ik heb stansen gebruikt van Marianne Design COL1350 en Kreaxions.
Het plaatje is  uit een oud knipvel van Mireille E644.
Het Design papier is van Action.
De laatste tijd had ik het zo druk met het maken van allerlei dingen voor de markten, zodat ik geen tijd meer had om wat te plaatsen.
Ik ga vanaf nu dat even weer wat inhalen.

Groetjes Hetty